Algemene informatie
Openingstijden
- Maandag 8.00 uur tot 17.00 uur
- Dinsdag 8.00 uur tot 17.00 uur
- Woensdag 8.00 uur tot 17.00 uur
- Donderdag 8.00 uur tot 17.00 uur
- Vrijdag 8.00 uur tot 12.30 uur
Herinnering afspraak
Wij sturen 24 uur voor uw afspraak een herinneringsmail.Afspraak wijzigen
Het kan natuurlijk voorkomen dat u vanwege ziekte of omstandigheden de afspraak moet wijzigen. Dit kan uiterlijk 24 uur voor de gemaakte afspraak. Bij afspraken van 1 uur en langer graag 48 uur van tevoren wijzigen. Indien u te laat afbelt zijn wij helaas genoodzaakt de gemiste tijd in rekening te brengen.
Gegevens
Lijst van al uw huidige medicijnen.
Is uw medicijngebruik gewijzigd, meld dit dan altijd voordat wij starten met de behandeling.
tarieven
Betalen
Het versturen van de facturen en de administratieve verwerking van de betalingen hebben wij uitbesteed aan Infomedics. Zij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u een betalingsregeling treffen. Dit kunt u eenvoudig via de website van Infomedics regelen. De status van uw betaling kunt u checken met het 13-cijferige nummer dat op de rekening staat. Voor algemene vragen kunt u contact opnemen via infomedics.nl of telefonisch: (036-2031900).
Voor inhoudelijke vragen over de factuur kunt u contact opnemen met de praktijk.
Klachten
Wij doen er ons uiterste best voor dat onze patiënten tevreden zijn en blijven. Mocht u toch vinden dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd of behandeld, aarzel dan niet om dit te melden. In een eerlijk en open gesprek zoeken wij samen met u naar een oplossing. Komen wij er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot het Tandheelkundig Informatiepunt TIP via het contactformulier op de website allesoverhetgebit.nl.
Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde waarbij wij zijn aangesloten. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl.