Image
Image

Kerkstraat 1
3281XJ Numansdorp

mail@vandenboschbode.nl

Bereikbaar op werkdagen
8.00 tot 10.00 uur
10.30 tot 12.30 uur

0186-655110

Voor dringende zaken ma t/m do
13.30 tot 17.00 uur

0186-655114
Image

Kerkstraat 1
3281XJ Numansdorp

mail@vandenboschbode.nl

Bereikbaar op werkdagen
8.00 tot 10.00 uur
10.30 tot 12.30 uur

0186-655110

Voor dringende zaken ma t/m do
13.30 tot 17.00 uur

0186-655114

Algemene informatie


Openingstijden

  • Maandag 8.00 uur tot 17.00 uur
  • Dinsdag 8.00 uur tot 17.00 uur
  • Woensdag 8.00 uur tot 17.00 uur
  • Donderdag 8.00 uur tot 17.00 uur
  • Vrijdag 8.00 uur tot 12.30 uur

Herinnering afspraak

Gedurende de corona epidemie sturen wij 24 uur voor uw afspraak een herinneringsmail met een coronavragenlijst die u via de link kunt invullen. Wij sturen dus geen SMS berichten meer.

Afspraak wijzigen

Het kan natuurlijk voorkomen dat u vanwege ziekte of omstandigheden de afspraak moet wijzigen. Dit kan uiterlijk 24 uur voor de gemaakte afspraak. Bij afspraken van 1 uur en langer graag 48 uur van tevoren wijzigen. Indien u te laat afbelt zijn wij helaas genoodzaakt de gemiste tijd in rekening te brengen.

Gegevens

Lijst van al uw huidige medicijnen.
Is uw medicijngebruik gewijzigd, meld dit dan altijd voordat wij starten met de behandeling.

tarieven

De tandartstarieven zijn vastgesteld door de overheid, dit betekent dat de tarieven voor elke tandarts gelijk zijn. Alle tarieven en codes zijn te vinden bij tandarts.nl

Betalen

Het versturen van de facturen en de administratieve verwerking van de betalingen hebben wij uitbesteed aan Infomedics. Zij hanteren een betalingstermijn van 30 dagen. Lukt het niet om op tijd te betalen, dan kunt u een betalingsregeling treffen. Dit kunt u eenvoudig via de website van Infomedics regelen. De status van uw betaling kunt u checken met het 13-cijferige nummer dat op de rekening staat. Voor algemene vragen kunt u contact opnemen  via infomedics.nl of telefonisch: (036-2031900).

Indien u bij Zorgverzekeraar CZ bent verzekerd, declareren wij de nota rechtstreeks bij het CZ. Voor inhoudelijke vragen over de factuur kunt u contact opnemen met de praktijk.


Klachten

Wij doen er ons uiterste best voor dat onze patiënten tevreden zijn en blijven. Mocht u toch vinden dat wij u onjuist of onzorgvuldig hebben geïnformeerd of behandeld, aarzel dan niet om dit te melden. In een eerlijk en open gesprek zoeken wij samen met u naar een oplossing. Komen wij er samen niet uit, dan kunt u zich wenden tot het Tandheelkundig Informatiepunt TIP via het contactformulier op de website allesoverhetgebit.nl.

Levert ook dit geen bevredigende oplossing, dan kunt u zich wenden tot de Koninklijke Nederlandse Maatschappij tot bevordering der Tandheelkunde waarbij wij zijn aangesloten. Meer informatie hierover vindt u op www.knmt.nl.